My Fall TBR🍂

Πριν αρχίσουν να πέφτουν νωχελικά τα φθινοπωρινά φύλλα, πριν με πλακώσει ο πύργος των αδιάβαστων θα φροντίσω να μειώσω λίγο το ύψος του.

1) Καταρχήν, θα τελειώσω την τριλογία ‘’Grisha’’ της Leigh Bardugo που μου σύστησε τον πιο μοχθηρό villain= τον Darkling. grisha
To πρώτο βιβλίο με εντυπωσίασε με τις ευφάνταστες και γλαφυρές περιγραφές, το δεύτερο με απογοήτευσε οικτρά λόγω της αργής κι ανιαρής αφήγησης (με εξαίρεση τις σελίδες που ήταν αφιερωμένες στον Nikolai & στον Darkling). Ήδη έχω ξεκινήσει το τρίτο με το crew (Αθηνά και Κυριακή) και θαρρώ πως γειτνιάζει περισσότερο με το αρχικό.

2) Στη συνέχεια θα καταπιαστώ με ένα άλλο fantasy βιβλίο- το ξέρω είμαι ολίγον προβλέψιμη –το ‘’Χιόνι σαν Στάχτη’’ της Raasch Sara.snow
Πριν από δεκαέξι χρόνια το Βασίλειο του Χειμώνα κατακτήθηκε και οι πολίτες του υποδουλώθηκαν, μένοντας χωρίς μαγεία ή μονάρχη. Η ιστορία επικεντρώνεται γύρω από ένα ορφανό κορίτσι (τη Μίρα) που εκπαιδεύεται για να γίνει πολεμίστρια και να σώσει έναν κόσμο που δεν γνώρισε ποτέ πραγματικά. Θα επιστρέψει η μαγεία στο Βασίλειο του Χειμώνα; To έναυσμα να καταπιαστώ με τη συγκεκριμένη σειρά μου το έδωσε η αγαπημένη μου Ευγνωσία . Για καλή μου τύχη θα κάνει reread μαζί με εμένα και τη Μένια (woot woot).

3) Παρόλο που είχα εκτεθεί στο summer tbr δεν πρόλαβα να διαβάσω το τελευταίο βιβλίο της τετραλογίας της Σελήνης, την ‘’Γουίντερ’’. Αναγκαστικά μεταφέρθηκε στην εξεταστική του Σεπτεμβρίου. Ανυπομονώ πολύ αφενός γιατί τρέφω μεγάλη συμπάθεια για την συγγραφέα Marissa Meyer , αφετέρου γιατί θα γίνει τρελό gathering με τις dear fellow bloggers (Ευγνωσία, Στέλλα και Ιωάννα, Ερατώ) και την Μαριλένα μου . Σίγουρα θα καταπιαστώ και με κάποιο τσικ λιτ, είτε το ‘’Mistake’’ της Εlle Kennedy, είτε το ‘’Χωρίς Ελπίδα’’ της Colleen Hoover.

4) Οι διθυραμβικές κριτικές για την ‘’Κόκκινη Ανατολή’’ δεν πέρασαν απαρατήρητες από το άγρυπνο βλέμμα μου.
red
Τιμήθηκε και με το βραβείο αναγνωστών από την κοινότητα του goodreads. Στον έρημο και εχθρικό πλανήτη Άρη, ο Ντάροου μπλέκεται άθελά του σε ένα θανάσιμο παιχνίδι καταπίεσης και εξουσίας. Αποτινάζει από πάνω του την ταυτότητα του Κόκκινου- του κατώτερου μέλους της κοινωνίας- και γίνεται επαναστάτης για να γκρεμίσει μια αυτοκρατορία. Πολλά υποσχόμενο βιβλίο. Θέλω όσο τίποτα να μου αρέσει και να συνεχίσω με τα επόμενα της σειράς. Δυνατό και βίαιο αναμένεται να είναι και το δεύτερο βιβλίο της Μαρίας Βρυσανάκη, η ‘’Σύγκρουση’’ από τη σειρά ‘’Θεοί και Δαίμονες’’ . Θα το προμηθευτώ από την ιδία στο ΦantastiCon! Follow my example!

5) Για το τέλος άφησα τα γιορτινά δώρα, πιο συγκεκριμένα ‘’Ο Aιχμάλωτος του ουρανού’’ του Θαφόν που αποτελεί συνέχεια του πολυαγαπημένου βιβλίου, ‘’Σκιά του Ανέμου’’. Όσα χρόνια κι αν περάσουν αυτό το μυθιστόρημα θα έχει μοναδική θέση στην καρδιά μου αφού δίνει απλόχερα συγκινησιακό πλούτο. Ευελπιστώ να είναι και η συνέχεια το ίδιο συγκλονιστική. Το άλλο δώρο ήταν ο ‘’Μάκβεθ’’ που φυσικά το σφιχταγκάλιασα αφού έσκισα το περιτύλιγμα και την κάρτα αλλαγής. Δεν γίνεται να μην συμπεριλάβω ένα μυθιστόρημα του Jo Nesbo σε κάθε εποχιακό TBR. Wish me luck ❤

 

10 σκέψεις σχετικά με το “My Fall TBR🍂

  1. Ο/Η kyriakizerva λέει:

    Αν ξαναμιλήσω άλλη μια φορά για την Κόκκινη Ανατολή νιώθω ότι θα αρχίσουν να μου πετάνε πέτρες φωνάζοντας μου ΣΚΑΣΕ!!! οπότε θα κρατηθώ και δεν θα ξαναπω πόσο πολύ μου αρέσει! :p
    Για το χιόνι σαν στάχτη έχω ακούσει ανάμεικτα σχόλια, οπότε θα περιμένω και τη δική σου γνώμη! ελπίζω να είναι καλό! ❤

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Ο/Η Μαρία Αλεξοπούλου λέει:

      Χαχαχα!Κανονικά έπρεπε να σου σφίγγουν το χέρι. Σίγουρα θα μου αρέσει τότε! Μου έδωσες ακόμη περισσότερη σιγουριά.
      Και εγώ το ελπίζω με το χιόνι, ας μην είναι απλά μόνο καταπληκτικό το εξώφυλλο. Ας είναι και το περιεχόμενο.

      Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε